Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekir ?

Satın aldığınız ürün/ürünleri kullanılmamış ise Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde, ürün iadesi gerçekleştirebilir veya değişimini sağlayabilirsiniz. İade işlemlerinde sadece ürün bedelleri tarafınıza iade edilecektir 4,90 TL kargo ücreti & 4,00 TL kapıda ödemelerde gerçekleştirdiğiniz kargo komisyon tutarı kesilerek iade işleminiz gerçekleştirilir. Ayrıca sitemizde yer alan ürünler, sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişimlerde istediğiniz ürün stoklarımızda bulunmayabilir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

    -İade edeceğiniz ürünü, faturanızın "İade Formu" bulunan nüshasını doldurarak, paketi hasar görmemiş, Kendi faturası, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte ürün üzerinde bulunan etiketi kopmamış şekilde, Anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile göndermenizi rica ederiz. İadenizin bize daha sağlıklı ulaşması için gönderinizi Pazarium Tekstil anlaşması üzerinden yaptığınızdan emin olunuz.

*Anlaşmalı olduğumuz Kargolar Dışında Başka Bir Kargo ile Yapılan Karşı Ödemeli İadeler Kabul Edilmemektedir..

 

    - İç giyim,mayo ve bikini ve tüm kozmetik , kişisel bakım ürünlerinde 1593 sayılı hijyen kanununa göre iadesi ve değişimi yapılamamakta.

 

    -şal eşarp ve bone ürünlerinde 1593 sayılı hijyen kanuna göre iadesi ve değişimi yapılamamakta.

 

    -abiye ve özel tasarım ürünlerinde iade ve değişim işlemleri kargonuzu teslim aldığınız tarihten itibaren 24 saatte kargoya verilmesi durumunda iadesi alınmakta. 


    -İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden gönderi yaptığınız kargoya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

    -Kapıda Ödeme işlemlerinin iadesinde faturanızına asıl nüshasında yer alan İade Formuna Banka Hesap bilgilerinizi (Hesap Sahibi adı Soyadı, Banaka adı ve IBAN Numarası) yazmayı unutmayınız.

 

    -Önemli bilgilendirme; Kampanya kapsamında ücretsiz kargo imkanından faydalanan müşterilerimiz iade talebinde bulunmaları durumunda, Kampanya kapsamında ücretsiz faydalandığı kargo veya kapıda ödeme bedelleri kesilerek kalan ücret iadesi banka veya kredi kartlarına  ücret iadesi gerçekleşecektir, Kampanya kapsamı dışında kargo ücreti (Maliyeti) 4,00TL'dır...


    -Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade bedeli (Kargo Bedeli & Kapıda ödeme kargo komisyon bedeli iade edilemez), ürünlerin depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza veya banka hesabınıza iadesi aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir.

 

Ürün iadelerinde pazarium.com.tr internet sitesi üzerinde üyeliğiniz bulunması durumunda isteğiniz üzere iadesi yapılacak tutar para puan veya hediye çeki olarak aynıgün hesabınıza yansıtılabilir. 


Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre, yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.

İade Adresi: Pazarium Tekstil San. ve Tic. Ltd. Şti. - Nine Hatun Mahallesi, Davutpaşa Caddesi, No:44 Esenler / İstanbul


İade etme süresi kaç gündür ?

pazarium.com.tr üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" 7 gündür. Cayma haklarını kullanan müşterilerimizin önemle dikkat etmesi gereken husus 1- Ürünlerinizi eksiksiz ve faturası ile teslim aldığınızdan emin olun lütfen. 2- iade veya değişim için göndereceğiniz ürün/ürünleri lütfen sağlıklı bir şekilde muhafaza ederek ve üzerinde pazarium logolu imzalı kaşeli faturanın içerisine koyulduğundan emin olunuz, iade veya değişimlerde faturasız ve hasar görmüş ürünlerde sorumluluk pazarium.com.tr'ye ait değildir ve hiç bir şekilde işlem gerçekleştirilmeksizin geri iadesi tarafınıza yapılır. 3- kargo masraflarının pazarium.com.tr'ye ait olmadığıdır, gönderilen iade işlemlerinde toplam sepet tutarınızdan kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan bakiye banka hesabınıza/kredi kartınıza iade edilir.

İademi hangi adrese göndereceğim ?

İade Adresi: Pazarium Tekstil San. ve Tic. Ltd. Şti. - Nine Hatun Mahallesi, Davutpaşa Caddesi, No:44 Esenler / İstanbul

İade kargo masraflarını benmi ödeyeceğim ?

Bizim için asıl esas olan %100 müşteri memnuniyeti olduğundan ; iade talebiyle pazarium.com.tr'ye gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları Pazarium'a ait olmaktadır. Yalnızca ilk gönderi kargo masrafları mevcut sepet toplamınızdan düşülerek kalan bakiye iadeniz yapılır. Siparişiniz ile birlikte gelen faturanın asıl nüshasının arka kısmında bulunan İade koşulları doğrultusunda ve faturanızın asıl nüshasında yer alan iade formunu eksiksiz doldurarak, Sürat Kargo (0850 202 0 202) ile aşağıdaki adrese "Alıcı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. İade Adresi: Pazarium Tekstil San. ve Tic. Ltd. Şti. - Nine Hatun Mahallesi, Davutpaşa Caddesi, No:44 Esenler / İstanbul

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak ?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra pazarium.com.tr tarafından işleminizi Kredi Kartı ile yaptıysanız kartınıza, işlemi Kapıda Ödeme seçeneği ile yaptıysanız belirteceğiniz banka hesap numaralarına iade işlemi gerçekleştirilir. Bu işlem için süre 10 iş günüdür. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda / banka hesabınızda görmeniz ekstra bir kaç gün daha fazla sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve pazarium.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim ?

Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı aynı model ürün/ürünlerin değişim garantisi verilemez fakat iadeniz tarafımıza ulaşması durumunda mevcutta istenilen ürün olması halinde değişim gerçekleştirilir aksi takdirde mevcut stoklarda bulunan tercihinize bağlı bir ürün ile değişimi sağlanır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır. Detaylı bilgi için lütfen bizim ile iletişime geçin. (0212 568 1000)

Elime Geçen Ürün Kusurlu. Ne yapmam gerekiyor ?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarda olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. İade işlemleri detayı için bkz. "Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?"

Siparişimi nasıl iptal edebilirim ?

Sipariş İptal talebinizi üye girişi yaparak hesabım/siparişlerim bölümünden ''Ön Siparişte'' durumunda bulunan siparişlerinizin iptalini talep edebilir veya sipariş numaranız ile birlikte info@pazarium.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.