Ürünleri iade etmek istiyorum?

www.pazarium.com.tr den aldığınız ürünleri. teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz olarak doldurup anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile mevcut anlaşmamız üzerinden iade yapabilirsiniz. Ancak anlaşmamız olmayan kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir, anlaşmamız olmayan kargo şirketleri ile ücret alıcı olarak tarafımıza gönderilen kargoların kabulü kesinlikle yapılmamakta. Sadece Tasarım ve Abiye ürünlerine özel iade işlemi; ürünün aynı gün içerisinde geri iade edilmesi durumunda geçerli olacaktır. Belirtilen sürenin aşılması durumunda.iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. İadeniz www.pazarium.com.tr nin ilgili birimleri tarafından incelendikten sonra sizlere dönüş yapılarak süreç başlayacaktır. İadeniz onaylandığında ürün ücreti,irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı takdirde en geç 7 iş günü içerisinde iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.pazarium.com.tr nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden www.pazarium.com.tr sorumlu olmamaktadır. Ayrıntılı bilgi için 0212 568 1000 Müşteri Destek Hizmetlerini Arayabilir veya Destek Bölümünden E-mail ile Bilgi Talep Edebilirsiniz.

Ürünü Hangi Adrese Göndereceğim?

Göndermek istediğiniz ürünü faturanın arka yüzünde yazılı bulunan adrese göndermeniz yeterlidir. Faturanın arka yüzünde adres mevcut değil ise ürünün içerisine irtibat bilgilerinizi ve sipariş numaranızı boş bir kağıda not şeklinde yazarak PAZARİUM TESKSTİL SANAYİ TİC. LTD. ŞTİ. Nine Hatun Mh. Davutpaşa Cad. No:44 Esenler/İSTANBUL adresimize gönderebilirsiniz.

İadelerimizi Hangi Kargo ile Göndermeliyim?

İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece Sürat Kargo ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.

Ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

İade süreci en geç 7 gündür.Bulunmuş olduğunuz bölgeye anlaşmalı olduğumuz kargo belirli günlerde gelmekte ise o günde teslimat sağlayabilirsiniz. Mobil bölgeler için iade ve değişim süresi 14 iş günüdür. Sadece Tasarım ve Abiye ürünlerine özel iade işlemi; ürünün aynı gün içerisinde geri iade edilmesi durumunda geçerli olacaktır.Belirtilen sürenin aşılması durumunda. iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Ayrıca iade-değişim süreci dolmuş olan ürünleri gönderim sağlanamamaktadır.

Aldığım ürün kusurlu veya yanlış geldiğinde ne yapmam gerekiyor?

www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)

Değişim yapabilir miyim?

Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda .(beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.

Değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

Ürünler tarafımıza ulaştığında konu ile ilgili departman tarafınıza dönüş sağlayacak ve göndermiş olduğunuz ürünlerin tutarı www.pazarium.com.tr bakiyenize aktarılacaktır.Tekrar www.pazarium.com.tr ye kayıt olduğunuz mail adresi ile giriş sağlayarak yeni bir sipariş veriyormuş gibi Kapıda Ödeme olarak aynı ürün tutarlarında ürün aldığınızda tarafınıza ürünler ücretsiz olarak gelecektir ve sizden herhangi bir kargo ücreti veya kapıda ödeme işlem ücreti istenmeyecektir.(Örn; 49.99 TL tutarında gönderilen değişim ürününe karşılık ücretsiz ürün alabilmeniz için 49.99 TL tutarında ürün siparişi vermeniz gerekmektedir) Üzerinde sipariş vermiş olduğunuzda ise tarafınıza aradaki fark ve kapıda ödeme işlem ücreti yansımaktadır.

Göndermiş olduğum ürünü değiştirmek istediğimde kargo ücreti ödeyecek miyim?

Aynı tutarda bir ürün ile yapacağınız değişimlerde ilk değişim için gönderdiğiniz ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. değişim işleminiz gerçekleştiği takdirde ürün gönderimi yapıldığında (ÜA) ücret alıcı olarak kargonuz gönderilir ve tarafınıza yansıyan bu ücret maksimum 4,00TL'nı geçmemekte.

Ürünü iade olarak gönderirken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

Ürün iade işlemlerinde ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. iade işleminiz gerçekleştiği takdirde ilk sipariş esnasında yapılan gönderi için kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan bakiye banka hesabınıza/kredi kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilecektir.

Kredi kartlı siparişimi iade ettiğimde bana ulaşılamadığında ne yapılmaktadır?

İade ve değişim departmanı konu ile ilgili olarak size ulaşamadığında mesaj gönderimi gerçekleştirmektedir ve işlemleriniz için 48 saatlik bekleme sürecine girmektedir. Tekrar dönüş sağlanmadığı takdirde kredi kartınıza ödeme işlemi sağlanmaktadır.

Aynı sipariş içerisinden bir kısmı iade bir kısmı değişim olarak işlem sağlayabilir miyim?

İade ettiğiniz ürünlerde hem değişim hem iade sağlanamaz.Ürünlerinizin toplam tutarı kadar alışveriş sağlayabilir ya da iade edebilirsiniz.

İade ettiğim ürünlerde kargo bedelinin iadesi sağlanabilir mi?

Beden. renk, beğenmeme gibi sebeplerden dolayı cayma durumunda iade edilen ürünlerin sadece ürün bedeli ödenmektedir. varsa kampanya kapsamında yararlanmış olduğunuz ücretsiz kargo vs. kampanyalarında hediye edilen kargo veya kapıda ödeme bedelleri kesilerek kalan bakiye iadesi sağlanır.

Mağazalardan alınan ürünleri internet mağazasında değişim yapabilirmiyim?

Mağazalardan alınan ürünler internet mağazasında değişim yapılamaz.

nternet mağazasından alınan ürünleri Pazarium mağazasından değişim yapabilir miyim?

İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından faturanızla birlikte en geç 7 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.

İade işlemlerinde kargo ya da kapıda ödeme ücreti geri ödeniyor mu?

İade işlemlerinde kargo ve kapıda ödeme işlem ücreti ödenmemektedir. Sadece ürün bedeli ödenmektedir. varsa kampanya kapsamında yararlanmış olduğunuz ücretsiz kargo vs. kampanyalarında hediye edilen kargo veya kapıda ödeme bedelleri kesilerek kalan bakiye iadesi sağlanır.

İadem size ulaşınca ne olacak ve ödemem ne zaman yapılacak?

İadeniz bize ulaştığı zaman iade işleminiz ile ilgili size sms ya da mail ile bilgi verilecektir. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda tarafınıza bilgilendirme sms olarak yönlendirilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz doğrudan kartınıza yatırılmaktadır. Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde de İade talep formunda belirttiğiniz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Kredi kartlı ödemeleriniz en geç 7 işgünü içerisinde yapılmakta ancak ekstrenize yansıması tamamıyla bankanızla alakalıdır. www.pazarium.com.tr nin bu süreçlere hiçbir müdahale hakkı bulunmamaktadır. Yaşanan gecikmelerde bankanızdan bilgi alabilirsiniz. Kapıda ödemeyle yapılan alışverişlerinizde iade işlemlerinizin hızlı olması için. faturanızın arka yüzündeki iade formunu, özellikle ödemenin yapılacağı Ad-Soyad ve IBAN bilgileri kısmını eksiksiz doldurmanız çok önemlidir. İade işlemleriniz onaylandıktan 7 iş günü içerisinde ödemeleriniz belirtmiş olduğunuz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da sms yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.

Siparişim kredi kartlı Iban numarası yazmama gerek var mı?

Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur. Bu bilgi kapıda ödeme yapan müşterilerimiz için geçerlidir.

Hesap numarama iade edebilir misiniz?

İade işlemlerinde hesap numarasına ödeme yapılamamaktadır sadece IBAN numarasına ödeme gerçekleşmektedir.

İade işlemi sonrasında ödeme yapıldığında hesabımda ne zaman göreceğim?

İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.

IBAN numaramı nereden ve nasıl öğrenebilirim?

IBAN numaranızı bankanızın müşteri hizmetlerinden. internet bankacılığından veya ATM lerden öğrenebilirsiniz.

Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?

İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınızın bulunması gerekmektedir. Veya sizin tarafınızdan bize bildirin bir yakınınızın banka iban bilgilerini paylaşmanız durumunda iade işlemleriniz gerçekleşir.

Taksitli olarak alışveriş yaptığımda iade işlemi de taksitli olarak mı gerçekleşmektedir?

İade işlemlerinizde bankanıza ödemeniz tek tutar olarak ödenmektedir. Fakat bankanız siz değerli müşterimizin alışverişi taksitli olduğundan dolayı ekstrenize de taksitli olarak yansıtmaktadır.

Faturamın arkasına hesap numarama ait IBAN numaramı eklediğimde ücret iadem sağlanır mı?

Ücret iadeniz siz değerli müşterimizle görüşme sağlanıp teyit alınarak gerçekleştirilmektedir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim ?

Sipariş İptal talebinizi sipariş numaranız ile birlikte info@pazarium.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

Faturam kayboldu ne yapabilirim?

pazarium.com.tr'den aldığınız her ürün fatura edilerek vergiye tabi tutulduğu için ürün iade veya değişim işlemlerinde yine mali açıdan işlem yapabilmemiz için siparişinize ait faturanızı mutlaka ürün/ürünlerle göndermeniz gerekmekte, faturasız iade veya değişim için gelen kargolarınız hiç bir işlem görmeden tarafınıza karşı ödemeli olarak gönderilmekte.