Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
1- İADE VAR MIDIR ?

Koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke edinmiş olan www.pazarium.com.tr alışveriş sitemizden almış olduğunuz tüm ürünlerde ürünün etiketi ve bütünlüğü bozulmamış olması kaydıyla (Hijyen koşulları gereği tesettür mayo ve iç giyim ürünleri hariç) 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.

2- İADE İŞLEMİMİ NASIL YAPABİLİRİM ?

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içinde kullanılmamış ve zarar görmemiş şekilde PTT Kargo (405056626) ile ÜCRETSİZ olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

Eğer siparişinizi KAPIDA ÖDEMELİ şekilde teslim aldıysanız ürün ile birlikte AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak tarafımıza gönderiniz

Eğer ödemenizi KREDİ KARTI ile yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak gönderim yapmalısınız.

İade tutarınız; tüm resmi kesintiler (kargo ve kapıda ödeme) kesilerek kargo bizlere teslim edildikten sonra en geç 7 iş günü içinde hesabınıza yatırılır.

Diğer kargo şirketleriyle yapılan gönderim ücretleri göndericiye aittir.


KURUMSAL MÜŞTEİLER İÇİN ÖNEMLİ BİLGİ!
İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal olarak kesilmiş ise iade ederken fatura kesilen kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade fatursaı kesilmediği takdirde tamamlanmayacaktır ve tarafımıza teslim tarihinden sonra 7 iş gününde iade faturası kesilmeyen ürünler  iade edilecek yada kabul edilmediği takdirde  imha edilecektir

3- HANGİ ÜRÜNLERİN İADESİ YAPILMAZ ?

Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ve tesettür mayo ürünlerinde iade kabul edilmez.



4- KUSURLU ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?

Pazarium tarafından yapılan yanlış ürün, beden, renk ve benzeri gönderimler için müşteri hizmetleri (0212 568 1 000) ile iletişime geçerek teslim aldığınız ürünün kargo içeriği bozulmadan iadesini 14 iş günü içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Belirlenen sürenin aşılması durumunda iade kabul edilmez. Siparişinizin tamamı kusurlu olması durumunda varsa kargo ve kapıda ödeme bedellerinin iadesi yapılır. Ancak cayma hakkını kullanma, beden uyumsuzluğu, ürünü beğenmeme gibi durumlarda yalnızca ürün iadesi sağlanır.

5- HANGİ KARGO FİRMALARI İLE ANLAŞMANIZ VARDIR ?

PTT Kargo ile anlaşmamız mevcuttur. İadelerinizi anlaşma kodumuz ile ücretsiz şekilde gönderebilirsiniz.  Farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.  

PTT Kargo Müşteri Numarası: 405056626

6- İADE SİPARİŞİMİN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILIR ?

İadenizin durumunu PTT kargonun size verdiği barkodda yazan KP veya AP le başlayan barkod numarası ile ptt gönderi takip sayfasından  https://gonderitakip.ptt.gov.tr  takip edebilirsiniz.


İade ettiğiniz kargo bizlere ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde belirttiğiniz IBAN numarasına, Kredi kartı/Banka kartı yapılan ödemelerde ödeme yaptıgınız kartınıza iade edilmekte ve tarafınıza SMS ile bilgi verilmektedir.Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.

7- İADE İŞLEMİ SONRASI ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM ?

İade departmanımız, iadeniz yapıldıktan sonra tarafınıza SMS ile bilgilendirme yapacaktır. Bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması 3 ile 7 iş günü arasında farklılık gösterebilir. Destek ve sorularınız için info@pazarium.com.tr adresine mail atabilir, 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini hafta içi sabah 08:00 akşam 17:00 arasında arayarak bilgi alabilirsiniz.

8- SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?

Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

9- SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR ?

Tüm Siparişlerinizde AYNI GÜN KARGO

Sipariş verdikten sonra siparişiniz en geç 24 saat içerisinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Tüm süreçlerden SMS ile bilgilendirilirsiniz.

(Özel gün, hafta sonu, kampanya günleri gibi özel durumlarda kargoya teslim süresinde değişiklikler olabilir)

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra kargo firması tarafından gelen SMS ile siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.

PTT kargo teslimat süresi 7 iş günüdür.

Teslimat süresi yerleşim yerinizin ve kargo firmasının o bölgeye uzaklığına göre değişiklik gösterebilir.

10- SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ VEYA ALICI ADINI DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM ?

Siparişiniz kargoya verilmediyse talebinizi info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz. Kargoya verildikten sonra işlem sağlanacaksa eğer (TEKRAR DAĞITIM TALİMATI/ADRES DEĞİŞİKLİĞİ/ALICI AD SOYAD DEĞİŞİKLİĞİ) taleplerinde EKSTRA TALİMAT ÜCRETİ alınmaktadır.

11- SİPARİŞİM BEN YOKKEN GELMİŞ NE YAPACAĞIM ?

Gönderim sağlamış olduğumuz kargo paketi adrese teslim edilmediği takdirde dağıtım yapan kurye tarafından PTT şubesine bırakılmaktadır. Bu durumda paketinizi '3 gün' içerisinde kargo şubesinden teslim almanız gerekmektedir. 3 gün içerisinde teslim alınmadığı takdir de paketiniz PTT kargo tarafından www.pazarium.com.tr geri gönderilmektedir.  Kargonuzun durumu hakkında 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirisiniz.

12- RESMİ TATİL GÜNLERİNDE TESLİMAT YAPILIYOR MU ?

Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

13- KARGODAKİ SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM ?
KARGOYA VERİLDİ statüsünde olan siparişlerin iptali yapılamaz. Kargoyu teslim alıp sonrasında iade işlemi yapılabilir.
14- ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR ?

Siparişlerinizi site üzerinden Kredi Kartı/Banka kartı veya Kapıda Nakit ödeme olarak gerçekleştirebilirsiniz.

KAPIDA KREDİ KARTI İLE ÖDEME YOKTUR.

Kapıda ödeme bedeli eve teslim demek değildir. Kargo şirketi kapıda nakit para tahsilatı yapabilmek için, 19,99 TL kapıda ödeme servis ücreti tahsil etmektedir. Bu bedeli ödememek için ,güvenli alışveriş sistemimiz üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile alışveriş yapabilirsiniz.
Rahat bir şekilde alışverişlerinizi tamamlayabilmeniz için 3500 TL 'ye kadar yapacağınız alışverişlerinizde kapıda nakit ödeme hizmetimiz mevcuttur. 3500 TL üzeri alışverişlerde kart ile ödeme yapılması zorunludur.

15- KREDİ KARTINA TAKSİT YAPILIYOR MU ?

Tüm kredi kartlarında taksitlendirme mevcuttur.

11.01.2019 Tarih itibariyle 8198 sayılı kurur kararı gereğinde kozmetik ürünlerinde taksitlendirme yapılmamaktadır.

(Sepetinizde herhangi bir kozmetik ürünü yoksa taksitlendirme işlemi yapılır)

16- KREDİ KARTI BİLGİLERİM VEYA KİŞİSEL BİLGİLERİM GÜVENDE Mİ ?

Pazarium ile tamamen güvendesiniz.

 

Ödeme alt yapısı olarak İyzico ve ziraat bankası güvencesi ile kart bilgileriniz korunmaktadır. SSL sertifikası ile tüm bilgileriniz güvenle saklanır. Bilgileriniz 3. Kişi veya kurumlar ile paylaşılmaz.

17- ÖDEMEMİN BİR KISMINI KARTLA BİR KISMINI NAKİT YAPABİLİR MİYİM ?

Yalnızca tek bir ödeme yöntemi kullanılır.

18- TÜKENEN ÜRÜNLER TEKRAR SATIŞTA OLDUĞUNDA NASIL HABERDAR OLURUM ?

Sizlere daha kaliteli bir hizmet sunmak amacı ile birçok tedarikçi firma ile çalışmaktayız. Bu yüzden net bir tarih verilememektedir.

Mobil uygulama, web site veya mobil site üzerinden beğendiğiniz ürünün istediğiniz bedenine tıkladıktan sonra ‘’Stoklara Düşünce Haber Ver ‘’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Ürün stoğu gelince tarafınıza SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Üyelik Girişi > Ürün Detay Sayfası > Tükenen Beden > Stoklara Düşünce Haber Ver

19- BİR ÜRÜNÜNÜ KAMPANYA DÖNEMİNDE FİYAT TAKİBİNİ NASIL YAPABİLİRİM ?

Mobil uygulama, web site veya mobil site üzerinden beğendiğiniz ürünün kampanya dönemlerinde fiyat takibini ürün detay sayfasında yer alan ‘’Fiyat Alarmı’’ kısmında yapabilirsiniz.

Üyelik Girişi > Ürün Detay Sayfası > Fiyat Alarmı

20- KARGO ÜCRETLERİ NELERDİR ?

Alışverişinizi Kredi kartı ile ödeme yaparsanız 79,99 TL'lik bir Kargo Bedeli yansır.

Alışverişinizi Kapıda ödeme ile yaparsanız 79,99 TL'lik 19,99 TL 'lik Kapıda Ödeme Bedeli yansır.

Belirtilen kargo fiyatları 10 desi ye kadar geçerlidir. 10 desi ve üzerindeki kargolara ilave ücret uygulanmaktadır

21- ÜYE OLMADAN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?

Siparişlerinizi üye olmadan web site ve üzerinden kolaylıkla verebilirsiniz. Kapıda ödemeli bir sipariş oluşturmak istiyorsanız üye olmanız gerekmektedir. Üyeliksiz alışverişlerde sadece kredi kartı veya banka kartı geçerlidir.

Yardıma ihtiyacınız var mı? Hemen bizi arayın!0212 568 1000
E-posta ile destek alın! info@pazarium.com.tr
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.