Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
SSS Sık Sorulan Sorular
Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
İADE İŞLEMİMİ NASIL YAPABİLİRİM ?
Popüler Sorular 2 05/12/2020 11:16:42
Cevap :

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içinde kullanılmamış veya zarar görmemiş halde faturasıyla birlikte PTT veya ARAS kodu ile ÜCRETSİZ olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

Eğer siparişinizi Kapıda Ödemeli şekilde teslim aldıysanız ürün ile birlikte AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak; kredi kartı ile ödeme yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak gönderim yapmalısınız.

iade tutarı; varsa kargo, kapıda ödeme ve kampanya bedelleri kesilerek en geç 14 gün içinde hesabınıza yatırılır.

ARAS Kargo İade Kodu: 1628844311349
PTT Kargo İade Kodu: 603044166
DEĞİŞİM VEYA İADE VAR MIDIR ?
Popüler Sorular 1 05/12/2020 11:15:22
Cevap :
Değişim veya İade sitemizde ikisi de mevcuttur. Siparişinizden memnun kalmama durumunda 14 iş günü içerisinde iade veya değişim olduğunu belirterek işlem yapabilirsiniz.
2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?
Pınar 02/12/2017 18:17:01
Cevap :
İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (ARAS) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.
2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?
Pınar 02/12/2017 18:16:27
Cevap :
İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (ARAS) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.
3.HANGİ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ YAPILMAZ?
Pınar 02/12/2017 18:15:56
Cevap :
Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade ve değişim işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:15:10
Cevap :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (Aras Kargo) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 4,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:14:22
Cevap :
İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (ARAS KARGO ) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece ARAS KARGO ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.
ARAS Kargo İade Kodu: 1628844311349
6. ALDIĞIM ÜRÜN KUSURLU VEYA YANLIŞ GELDİĞİNDE NE YAPMAM GEREKİYOR ?
Pınar 02/12/2017 18:13:45
Cevap :
www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)
7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:13:10
Cevap :
İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (ARAS KARGO ) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece ARAS KARGO ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.
8.DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:12:28
Cevap :
Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda (beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.
Toplam Sonuç 23 Soru
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.