Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
SSS Sık Sorulan Sorular
Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:11:45
Cevap :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (ARAS KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 9,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:11:13
Cevap :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (ARAS KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 9,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
11. AYNI SİPARİŞ İÇERİSİNDE BİR KISMI İADE BİR KISMI DEĞİŞİM OLARAK SAĞLAYABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:10:23
Cevap :
Siparişinizin bir kısmını iade bir kısmını değişim yapabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürünler için değişim prosedürü iade etmek istediğiniz ürünler için ise iade prosedürü uygulanıp işleminiz yapılır.
12. İNTERNET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERİ PAZARİUM MAĞAZASINDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:09:53
Cevap :
İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından fişiniz ile birlikte en geç 7 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.
12. İNTERNET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERİ PAZARİUM MAĞAZASINDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:08:35
Cevap :
İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından fişiniz ile birlikte en geç 14 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.
14.İADEM SİZE ULAŞINCA NE OLACAK VE ÖDEMEM NE ZAMAN YAPILACAK ?
Pınar 02/12/2017 18:08:16
Cevap :
İadeniz bize ulaştığı zaman iade işleminiz ile ilgili size SMS ya da mail ile bilgi verilecektir. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda tarafınıza bilgilendirme SMS olarak yönlendirilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz doğrudan kartınıza yatırılmaktadır. Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde de fişin arkasına belirttiğiniz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Kredi kartlı ödemeleriniz en geç 7-14 işgünü içerisinde yapılmakta ancak ekstrenize yansıması tamamıyla bankanızla alakalıdır. www.pazarium.com.tr ‘nin bu süreçlere hiçbir müdahale hakkı bulunmamaktadır. Yaşanan gecikmelerde bankanızdan bilgi alabilirsiniz. Kapıda ödemeyle yapılan alışverişlerinizde iade işlemlerinizin hızlı olması için; Fişinizin arkasına belirttiğiniz bilgilerin, özellikle ödemenin yapılacağı Ad-Soyad ve IBAN bilgileri kısmını eksiksiz doldurmanız çok önemlidir. İade işlemleriniz onaylandıktan 7-14 iş günü içerisinde ödemeleriniz belirtmiş olduğunuz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.
15. SİPARİŞİMİ KREDİ KARTI İLE OLUŞTURDUM İBAN NUMARASI YAZMAMA GEREK VAR MI ?
Pınar 02/12/2017 18:07:38
Cevap :
Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur. Bu bilgi kapıda kağıda kredi kartı ile ödeme yapan müşterilerimiz için de geçerlidir.
16.İADE İŞLEMİ SONRASINDA ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM ?
Pınar 02/12/2017 18:06:46
Cevap :
İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7-14 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.
17.SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?
Pınar 02/12/2017 18:06:11
Cevap :
Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz.
19.DİĞER SORULARIM İÇİN NE YAPMAM GEREKİR?
Pınar 02/12/2017 18:05:36
Cevap :
0212 568 10 00 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Toplam Sonuç 23 Soru
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.